GDPR Compliance

The app used for assuring the GDPR,  LGPD,  CCPA-CPRA,  VCDPA,  CPA,  CTDPA,  UCPA,  APPI,  PIPEDA compliance of this site, collects your IP and the email address in order to process the data. For more check Privacy Policy & Terms of Service

Data Rectification

You can use the link below to update your account data if it is not accurate.

Data Portability

You can use the links below to download all the data we store and use for a better experience in our store.

Access to Personal Data

You can use the link below to request a report which will contain all personal information that we store for you.

Right to be Forgotten

Use this option if you want to remove your personal and other data from our store. Keep in mind that this process will delete your account, so you will no longer be able to access or use it anymore.

Kan du ikke finde det svar, du søgte nedenfor?

Sammenklappeligt indhold

Hvad er produkterne lavet af?

Alle vores produkter er 100% plantebaserede, hvilket betyder, at de ikke indeholder ingredienser fra dyr. Vores leverandører anvender traditionelle oste- og kødfremstillingsmetoder til at lave utroligt velsmagende produkter, hvor du ikke går glip af noget.

Vil du vide mere om alle ingredienserne? Tag et kig på vores produktsortiment og tjek ingredienslisten for hvert produkt.

Hvor leverer du?

Vi leverer i Danmark og Sverige.

Hvordan fungerer levering?

Vi leverer kun i dit område på en fast dag hver uge. Din leveringsdag og tidspunkt afhænger af, hvor du bor. Vores ruter er planlagt for at minimere kulstofemissioner og fødevarer miles. Det betyder også, at vi ikke kan tilbyde leveringstider. Dette sikrer, at vi har færre varebiler på vejen og kan holde leveringsafgiften lav. Vores chauffører begynder at levere fra kl. 04.00, men vil ikke banke på, hvis de ankommer før kl. 8.00 eller efter kl. 19.00, medmindre det står i dine leveringsinstruktioner, at de kan gøre det. Hvis de ankommer uden for disse tider, eller der ikke er nogen hjemme, vil de følge dine instruktioner og efterlade leveringen på dit anviste sikre sted.

Skal jeg være hjemme for at modtage min levering?

Nej, det gør du ikke. Vi ønsker, at vores service skal være så praktisk som muligt for dig. Vi modtager leveringsinstruktioner, så din chauffør kan efterlade din ordre, hvor du vil have den.

Er du i tvivl eller har spørgsmål til noget af dette, så tøv ikke med at kontakte os, så finder vi en passende løsning til din levering.

Kan jeg vælge, hvad der skal i min Plantbox, så det passer bedre til min smag eller allergi?

Vi ved, at hvert menneske er unikt, og vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at give dig en sindssygt god oplevelse.

Hvis der er nogle af produkterne i Plantboxen, du ikke kan lide eller har allergi, prøver vi gerne vores bedste for at bytte produkter rundt.

Kontakt os, og vi vil være der for dig!

Er der en minimum ordreværdi og hvor meget koster Plantbox levering?

Der er ingen minimum ordreværdi. Uanset hvor meget du bestiller, forbliver vores leveringsgebyr det samme: EUR 3,50.

Hvad hvis jeg ikke kan lide produkterne i Plantbox, efter jeg har prøvet dem?

Vi ønsker virkelig, at du skal nyde hvert produkt, vi sender dig. Hvis du ikke er tilfreds med et produkt, efter du har prøvet det, skal du kontakte os, og vi krediterer dig for produkterne. Glem ikke at bedømme alle de produkter, du har prøvet. Vi bruger din feedback til at hjælpe med at forbedre vores fremtidige kampe for dig.

Kan jeg sende en Plantbox som gave?

Absolut, så længe vi leverer til den heldige modtagers område.

Vi hjælper gerne, så skriv til os eller giv os et kald, hvis du gerne vil have, at vi laver en gave til dig.

Har du andre spørgsmål?

Vi er her for dig og vil meget gerne høre fra dig! Send os dine spørgsmål, forslag og hunde- eller kattebilleder på hello@plantbox.com, så svarer vi inden for 24 timer.